ΠΛΗΡΩΜΗ ΕΟΠΥΥ
Υπάρχουν πολλά παράπονα αναφορικά με τις πληρωμές του ΕΟΠΥΥ όταν αυτές παρουσιάζουν καθυστέρηση. Παραθέτουμε οδηγίες που θα βοηθήσουν ώστε σε περίπτωση ΜΗ πληρωμής, να διευθετηθεί το πρόβλημα που υπάρχει άμεσα.
Με την εφαρμογή του τακτικού ελέγχου από τον ΕΟΠΥΥ, η πληρωμή του 95% γίνεται συνήθως 5, 6, 7 κάθε μήνα και το 5% συνήθως πληρώνεται τις τελευταίες ημέρες του μήνα. Ο ΦΣΑ, μόλις προχωρήσει σε πληρωμή, αποστέλλει ΣΜΣ που ενημερώνει για την πληρωμή. Μόλις λάβετε τέτοιο μήνυμα θα πρέπει να ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:
Βήμα 1
Μπαίνετε με τους κωδικούς σας στη πλατφόρμα του ΦΣΑ, στην ενότητα ΜΗΝΥΜΑΤΑ. Αν ο ΕΟΠΥΥ έχει στείλει χρήματα για εσάς οπότε και πληρωθήκατε, θα βρείτε ανηρτημένο το αναλυτικό καθολικό που θα σας ενημερώσει για τα ποσά.
Βήμα 2
Μπαίνετε στο τραπεζικό λογαριασμό σας, και ελέγχετε τα ποσά που αναφέρει το αναλυτικό καθολικό που είδατε στη πλατφόρμα του ΦΣΑ (βήμα 1).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: φαρμακεία που έχουν δηλώσει τραπεζικό λογαριασμό σε άλλη τράπεζα εκτός την Πειραιώς, υπάρχει περίπτωση τα χρήματα να εμφανιστούν στους λογαριασμούς με μία καθυστέρηση ωρών.
Βήμα 3
Αν από το βήμα 1 και βήμα 2 δεν φαίνεται κάποια πληρωμή, τότε θα πρέπει να ελέγξετε τα email σας αλλά και τα μηνύματα στη σελίδα στον ΕΟΠΥΥ ΚΜΕΣ, ώστε να δείτε αν υπάρχει κάποια ειδοποίηση για δικαιολογητικά που έλειπαν (π.χ. φορολογική/ ασφαλιστική, ή περικοπές κ.λ.π.). Προσοχή, να ελέγχετε πάντα και τα ανεπιθύμητα (spam).
Βήμα 4
Αν από τον έλεγχο που κάνατε (βήμα 3) προκύψει ότι υπάρχει ειδοποίηση για εκκρεμότητα, ακολουθείτε τις οδηγίες του μηνύματος/ειδοποίησης που σας έχουν σταλεί από την ΠΕΔΙ. Αν δεν έχετε λάβει ειδοποίηση, αλλά παρόλα αυτά δεν έχετε πληρωθεί, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την ΠΕΔΙ που ανήκει το φαρμακείο σας. Τα στοιχεία της ΠΕΔΙ που ανήκει το φαρμακείο σας, θα τα βρείτε στην αρχική σελίδα όταν μπείτε με τους κωδικούς σας στη πλατφόρμα.